Saturday, October 20, 2012

コンピュターをつくります。

せんしゅうコンピュターをつくりますた。

「ハキントシュ」("Hackintosh")のコンピュターです。
いつもわたしはコンピュターをがいます。 せんしゅうの日曜日に わたしのともだち うちへ きますた。 わたしたち いっしょに あたらしいコンピュターを
つくりますた。

わたしのあたらしいのコンピュターは「ハキントシュ」("Hackintosh")です。「ハキントシュ」のコンピュターはパソコンとAppleのoperating systemです。ごご1じから10はんじまではたらきますはたらきますた。


それから わたしたちは おわりますた。いま、わたしのあたらしいコンピュターは とてもげんき です。
あたらしいコンピュターはわたしのうちでです。



2 comments:

  1. コンピュータをつくれるなんて、すごいですね!マイクロソフトとアップルのオペレーションシステムをいっしょにするんですか。あたらしいコンピュータはかっこいいですね!
    TA:あおき

    ReplyDelete
  2. Dear Sachiko-san, thank you for your comments. I have been using and studying computers since I was 14 years old, so I find things like this to be very easy. I think that, in part, computers are easy if you are not afraid of them; they are just machines with parts, just like any other machine.
    To answer your question: I do not run both Microsoft and Apple operating systems on this computer, although it is possible. I actually have a different computer for when I need to use Windows. I actually have seven different computers in my home that I use for different purposes. I am very happy with this new computer, which I mostly use for video editing now. Thanks, again.

    ReplyDelete